Kom langs, je bent altijd welkom
Ncb-Laan 117c in Veghel
(naast Shell tankstation)
Voor heel veel type telefoons is er tempered glass gemaakt. Het zijn vaak de schermen die rond aflopen geen glas beschikbaar hebben, maar voor het meerendeel van de types is er beschermglas te koop. Uiteraard plakken wij deze netjes voor je op het toestel, daar hoef je je geen zorgen om te maken. Kom langs als je een beschermglas zoekt voor jouw type smartphone of tablet.
Je kan kiezen uit verschillende accessoires om je toestel van simpel tot optimaal te beschermen tegen val-, druk en/ of stootschade. Soms kan dit ten koste gaan van het gebruikersgemak. Kom langs om te ontdekken wat het beste bij jouw past.
Als consument heeft u standaard 2 jaar garantie op alle technische mankementen aan een toestel. Als een toestel val-, druk-, of stoot schade heeft waarna een technisch mankement zich voordoet valt dit helaas buiten garantie. Gelukkig hebben we ook een reparatieafdeling die dat kan oplossen.
Uiteraard kunnen wij helpen met het overzetten van je gegevens. Neem altijd je gebruikersnaam en wachtwoord mee van je Apple ID en/ of Gmail account. Als je andere emailaccount wil synchroniseren hebben we daar ook de inloggegevens van nodig.
Wij kunnen alle toestel merken en types leveren. Hiervoor kunnen we gebruik maken van verschillende leveranciers om zo de beste prijs voor je te maken.
Kom snel langs bij ons om het toestel open te maken en te beoordelen of het toestel nog te redden is. Het ene toestel gaat een heel wasprogramma mee en werkt daarna nog en het andere toestel is minimaal met water in aanraking geweest en gaat daarna niet meer aan. Als het gebeurd probeer z.s.m. langs te komen en probeer opladen te vermijden.
Wij kunnen zeker onderzoek doen wat ongeveer de kosten zijn voor de reparatie en een prijsopgave of offerte hiervoor maken. Als je betaald hebt krijgt je een factuur met BTW netjes op briefpapier zodat u deze kan indienen bij de verzekering. Men kan ons bellen voor vragen.
Uiteraard kunnen wij alle merken en type telefoon/ tablets repareren. Er zijn zoveel merken types tegenwoordig verkrijgbaar. Maar soms moeten we toch aangeven dat een reparatie niet rendabel en dus te duur is voor wat het toestel waard is. Uiteraard is het jouw keuze of je het toestel toch wenst te repareren. Wordt de keuze toch iets nieuws dan kunnen wij ook daarin iets betekenen.
Het beste is om even bij ons langs te komen om te onderzoeken of het slecht opladen te maken heeft met bijvoorbeeld stof in de oplaadpoort. Dit kan kosteloos worden schoongemaakt. Als de reparatie geld gaat kosten zullen wij dit netjes van te voren met je bespreken.
Vaak kan een schermreparatie uitgevoerd worden. Als het toestel met het gebroken scherm nog goed functioneert kan je er wel vanuit gaan dat je met een nieuw scherm weer een goed toestel hebt om weer even mee vooruit te kunnen.
Op de homepagina onderaan staat een link naar onze Kiyoh beoordelingen. Daar kun je een review achterlaten. Maar het is ook leuk om iets op Facebook of google te schrijven over de ervaringen die je met ons hebt gehad.
Ben je een klant van Z!N telecom en heb je een abonnement via ons geregeld zullen wij op het juiste moment je op de hoogte stellen dat je weer zou kunnen verlengen. Kan het op dat moment niet goedkoper of wordt verlengen met hetzelfde juist duurder zullen wij dit ook eerlijk me je overleggen en afspreken over een tijdje alles opnieuw te bekijken. Providers passen hun prijzen vaak eens in het kwartaal aan, maar er zijn ook weleens leuke acties die wij dan voor je in de gaten houden.
Met behulp van een factuur specificatie kunnen wij advies op maat geven. Tegenwoordig krijg je digitaal de facturen gemaild. Maar je kan ook vaak met app van de provider de specificatie gemakkelijk opvragen.
Wij kunnen een Data-Only abonnement voor je regelen en bespreken hoe groot de data-bundel moet zijn. Misschien wens je onbeperkt te kunnen internetten. Alles is mogelijk! Wij zullen de voorwaarden en regels goed met je doornemen zodat je weet waar je aan toe bent of aan begint.
Heb je al een bestaand nummer en is je huidige looptijd bijna of al voorbij? Dan kunnen we zeker het abonnement verlengen en direct met je bespreken of je nog steeds het juiste abonnement hebt en of je misschien goedkoper uit bent in de maand. Zo blijft er geld over om andere leuke dingen te gaan doen.
Het is zeker mogelijk wanneer je al een toestel hebt om daar een SimOnly abonnement voor bellen en internetten te regelen. Hiervoor is wel een geldig legitimatiebewijs en bankpas voor nodig. Wij helpen graag met advies geven welk abonnement het beste bij je past en kunnen het ook direct voor je regelen.
Wij helpen graag met advies geven welk toestel het beste bij een organisatie en ook functie van een medewerker past. Wij weten wat er te koop is op de markt en hebben vaak al ervaring met andere bedrijven waar reeds getest is met het advies wat we geven of iets goed is. Voor elke functie en werkomstandigheid is een toestel ontwikkeld die daar het beste bij past.
Er zijn verschillende mobiele oplossingen om een goed netwerk al dan niet tijdelijk te realiseren. Als we weten waarvoor het dient, hoeveel medewerkers op dit netwerk gaan werken en wat ze daarop allemaal moeten doen (i.v.m. dataverbruik) kunnen wij een gepaste oplossing geven om ook op die locatie goed verbonden te zijn.
Tegenwoordig is het centraliseren van reparaties van medewerkers een wens van vele bedrijven omdat het inboeken, declareren van verschillende facturen en van verschillende medewerkers erg tijdrovend is. Ook zijn de prijzen van dezelfde reparatie vaak verschillend en is het ook niet duidelijk waarom dat dan zo is. Bij Z!N telecom heb je altijd 12 maanden garantie op de reparatie en werken wij met kwaliteitsonderdelen waardoor problemen na reparatie tot het minimum worden beperkt.
Wij hebben in ons portfolio een webshop voor grootzakelijk gebruik. Hier kunnen medewerkers inloggen om een toestel te kiezen. Of er wel of geen eigen bijdrage betaald wordt zijn onderwerpen die van te voren duidelijk worden vastgelegd in het traject. Hiermee kunnen grote bedrijven veel tijd besparen en wordt alle informatie over wie welk toestel en wanneer vastgelegd in het systeem. Ook hebben we groot zakelijke reparatie oplossingen en kunnen we ook voorzien in leen toestellen als dat nodig is.
Z!N telecom bestaat inmiddels 10 jaar en hebben vele loyale zakelijke relaties. Wij kunnen zeker iets betekenen voor bedrijven, groot en klein. Advies op maat is wat je kan verwachten over het leveren van toestellen, welke abonnementen je het beste kan nemen en zullen technische ondersteuning bieden op ons vakgebied. Wij denken oplossingsgericht zodat continuïteit gewaarborgd blijft.