Kom langs, je bent altijd welkom
Ncb-Laan 117c in Veghel
(naast Shell tankstation)
Ik was er voor de 1e keer en werd warm ontvangen. Ik hoefde niet te wachten. En werd meteen geholpen. Telefoon was klaar terwijl ik wacht. Al met al een prima service.